کد خبر: ۷۸۵۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹ 05 October 2019

 

برگزاری افتتاحیه دوره‌های تخصصی راهبردی و مساله محور

تابناک / صبح روز سه‌شنبه 21 خرداد ماه، افتتاحیه دوره‌های تخصصی راهبردی و مساله محور، همزمان با سراسر کشور با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان و جمع کثیری از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی استان، در سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان برگزار گردید.

 

  به گزارش روابط‌عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان، در این جلسه که بصورت وبینار برگزار شد، در ابتدا سرکار خانم دکتر احمدی‌پور رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی کشور به تشریح عناوین محتوی و الزامات دوره‌های آموزشی مورد نظر پرداخت.

در ادامه آقایان دکتر رضا صالحی امیری (رئیس کمیته ملّی المپیک و وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی) و دکتر محمدرضا واعظ مهدوی (مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر و معاون سابق سازمان برنامه و بودجه کشور) در خصوص شرایط موجود کشور در حوزه‌های مختلف تحلیل‌هایی را ارائه کردند.

      لازم به ذکر است بر اساس برنامه‌ریزی به عمل آمده، اولین مرحله دوره‌های تخصصی راهبردی و مساله محور که شامل 10 عنوان تخصصی می‌باشد، از روز یکشنبه 26 خرداد ماه سال جاری، برای 6 گروه مدیران میانی و پایه دستگاه‌های اجرایی استان، توسط مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان برگزار خواهد شد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار